Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
Способи оплати
- Реквізити для платежу Privat24: 5168 7456 0364 2668 ПІБ одержувача: Сімагіна С. В. Просимо здійснити оплату тільки після того, як менеджер підтвердить наявність всіх товарів на складі нашого магазину.
Спірні питання та повернення:
В кожному виробництві є відсоток браку і людський фактор. І ми заздалегідь приносимо свої вибачення у разі такої ситуації. При складанні вашого замовлення ми здійснюємо відеозйомку для контролю якості упаковки вашого товару і спірних питань.
У випадку з якихось причин за вашим замовленням не доїхав певний товар, але він за ціною, меншою ніж вартість пересилання в цьому випадку сума по зазначеному товару ми повернемо вам з нашими вибаченнями на ваш картковий рахунок.
Якщо ж ваш товар за вартістю більше ніж вартість пересилання, у цій ситуації наш інтернет магазин дошлет ваш товар вам і сплатить вартість пересилки.
Повернення та обмін товару здійснюється у відповідності з Законом «Про захист прав споживачів»
Пам'ятаєте! Обмін або повернення грошей за товар неналежної якості або неповної комплектації може бути здійснено тільки в разі виявлення проблеми у присутності кур'єра, продавця або представника компанії-перевізника.
Умови для повернення або обміну товару:
• товар новий і не був у використанні;
• товар не має слідів використання: подряпин, потертостей, відколів, тріщин, вм'ятин, розривів, забруднень тощо;
• збережена комплектація товару, цілісність і всі елементи упаковки, ярликів, заводські маркування, товарний вигляд виробу.
Обміну або повернення товару за ініціативою клієнта (не підійшов колір або матеріал, «...на картинці він здавався більше...»), а не з вини інтернет-магазину, здійснюється за рахунок покупця.
В кожному виробництві є відсоток браку і людський фактор. І ми заздалегідь приносимо свої вибачення у разі такої ситуації. При складанні вашого замовлення ми здійснюємо відеозйомку для контролю якості упаковки вашого товару і спірних питань.
У випадку з якихось причин за вашим замовленням не доїхав певний товар, але він за ціною, меншою ніж вартість пересилання в цьому випадку сума по зазначеному товару ми повернемо вам з нашими вибаченнями на ваш картковий рахунок.
Якщо ж ваш товар за вартістю більше ніж вартість пересилання, у цій ситуації наш інтернет магазин дошлет ваш товар вам і сплатить вартість пересилки.
Повернення та обмін товару здійснюється у відповідності з Законом «Про захист прав споживачів»
Пам'ятаєте! Обмін або повернення грошей за товар неналежної якості або неповної комплектації може бути здійснено тільки в разі виявлення проблеми у присутності кур'єра, продавця або представника компанії-перевізника.
Умови для повернення або обміну товару:
• товар новий і не був у використанні;
• товар не має слідів використання: подряпин, потертостей, відколів, тріщин, вм'ятин, розривів, забруднень тощо;
• збережена комплектація товару, цілісність і всі елементи упаковки, ярликів, заводські маркування, товарний вигляд виробу.
Обміну або повернення товару за ініціативою клієнта (не підійшов колір або матеріал, «...на картинці він здавався більше...»), а не з вини інтернет-магазину, здійснюється за рахунок покупця.